Second and third generation of Black Pearls...

Diskutiere Second and third generation of Black Pearls... im Geschichten, Fotos und Videos Forum im Bereich Community; Hi, We would like to present you second and third generation of BP's. Super Hypo BP on first picture is so solid black that shining on photo...
L

livingartgeckos

Punkte Reaktionen
0
Hi,

We would like to present you second and third generation of BP's. Super Hypo BP on first picture is so solid black that shining on photo light:smilie: Now we are almost sure that's simple recessive mutation.

Iwona&Konrad
www.livingartgeckos.com

G

grmblmonster

Ehren-Mitglied
Punkte Reaktionen
0

AW: Second and third generation of Black Pearls...

Wow, congratulations! They're extraodinary georgeous. I love this dark morph really much!

Thema:

Second and third generation of Black Pearls...

Second and third generation of Black Pearls... - Ähnliche Themen

2015 ladies watches luxury & patek philippe watch cheap sale: top speaker doubles as the earpiece, it sounds crisp and doesn saturate. I describe the sound as one of the most native I heard, but then again I...
Animal Dealer Hunde Spanien: Hallo, ich bin neu hier und wollte gleich mal was loswerden (Hoffe ich poste hier richtig :D). Im Grundegenommen besteht mein Anliegen mich hier...
Hilfe für jemanden aus einem englischen Forum: Hallo, ich bin gleichzeitig noch in einem englischen Forum angemeldet und hier hat jemand ein Problem mit einem kranken Meerschweinchen. Die...
We have been on Show, Rassekatzen Stuttgart ( Fife) 12.02.2011: We have been on show today in Bad Rappenau ( RKS,Fife) Our wonderful Zygot´s Grizzly gets his last CACIB , he is Inter Champion now, wild Eros...
Meine Gedanken zu W&Ys: Liebe Forenteilnehmer, überwiegend wegen dem Zeitmangel durch einen neuen Job habe ich in den letzten zwei Jahren nur sehr wenige Leopardgeckos...
Oben